کاربر میهمان ( ورود ) | ثبت‌‌نام میهمان  | راهنما  جمعه، ۱۰ فروردین‌‌ماه ۱۴۰۳ | Friday, March 29, 2024
 
 
سامانه ثبت‌ نام مدیریت آموزشی مربیان شرایط و مدارک آزمون آرشیو درباره ما تماس با ما
 

سردار مهری: پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم معوق

  رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم معوق پایان آذر به اتمام رسیده و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.  

 یک‌‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۴۰|

به گزارش سایت آموزشگاه رانندگی فردوسی و به نقل از سایت راهور، سردار تقی مهری در حاشیه آغاز طرح زمستانی 95 افزود: طرح ویژه ترافیکی زمستان 95 از امروز با حضور همه دستگاههای امدادی و عملیاتی تا 20 اسفند در 29 استان کشور و بیش از 100 گردنه برفگیر به صورت هماهنگ اجرا می‌شود.

وی افزود: بیش از 53 هزار نیروی عملیاتی به صورت مستقیم در سطح جاده ها مستقر هستند تا امسال یکی از کم حادثه ترین زمستان ها را داشته باشیم.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: توجه رانندگان به علایم راهنمایی و رانندگی هشدارهای راهداری و هواشناسی و همچنین هشدارهای پلیس راه و سفر با آگاهی می‌تواند نقش چشمگیری در کاهش تصادفات جاده‌ای داشته باشد. همچنین کسانی که از وسیله نقلیه عمومی استفاده می کنند می‌توانند تخلفات رانندگان متخلف مسافربری را به سامانه پیامکی 110120 اطلاع دهند.

سردار مهری درباره شرایط ترافیکی در چند روز اخیر به ویژه در کلانشهرها گفت: طرح زمستانی هم در درون شهرها و هم در خارج از شهرها اجرا می‌شود و برای شرایطی که در چند روز پیش در تهران ایجاد شد باید برنامه ریزی کنیم که دیگر در بارش ها غافلگیر نشویم.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص شماره‌گذاری موتورسیکلت‌ها گفت: از اول مهر ماه موتور سیکلت‌های کاربراتوری شماره‌گذاری نمی‌شوند و هیچ نامه‌ای نیز از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به پلیس راهور در خصوص شماره گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری ارایه نشده و هیچ تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی در خصوص یخ زدایی در جاده‌ها و تکنولوژی های جدید خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط برای یخ زدایی از نمک در جاده‌ها استفاده می‌شود و هنوز تجهیزات جدیدتری بکارگیری نشده است.
رئیس پلیس راهور ناجا درباره افزایش میزان نرخ جرایم رانندگی و پیش بینی آن در لایحه بودجه 96 گفت: پلیس درباره افزایش جرایم رانندگی تابع دولت است و هرچیزی که تصویب شود همان را اجرا می کنیم.

وی در خصوص بخشودگی دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تا پایان سال 94 گفت: بخشودگی دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی تنها تا پایان آذر ماه بر اساس قانون مهلت اجرا دارد و به هیچ عنوان این مهلت تمدید نخواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا در خصوص پلاک های جدید تهران گفت: با توجه به اینکه ظرفیت پلاک ها با عدد 99 به اتمام رسید پلاک های جدید در تهران هم اکنون با عدد 10 جایگزین شد. در عین حال ما از نظر میزان اختصاص پلاک مشکلی نداریم.


 

سردار مهری: پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم معوق

گفتگو | اجتماعی

کد محتوا: ۶۱

ارسال: یک‌‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۴۰

به روز شده: یک‌‌شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۴۰

کلید واژه‌‌ها:

نوع: گفتگو

موضوع: اجتماعی

فرستنده:

منبع:

پیوند:

بازدید: ۱۷۵۲

زبان: پارسی

(۲ مورد )
 

عنوان

متن

 

برای ورود باید به سایت وارد شده باشید.   در حال حاضر امکان ثبت نظر برای شما وجود ندارد، برای افزودن نظرتان، باید ابتدا به سایت وارد شده‌‌ باشید.

 ورود به سایت   برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

 ورود به سایت   چنانچه هنور در سایت عضو نشده‌‌اید، اینجا کلیک کنید.
(ثبت نام در سایت تنها ۱ دقیقه طول می‌‌کشد!)

   
نظری وارد نشده است، شما اولین باشید ...


 

نام کاربری

 

رمز عبور

   

آموزشگاه رانندگی فردوسی


ثبت‌‌نام

مدیریت آموزشی

شرایط و مدارک

دانشنامه

آرشیو

درباره ما

تماس با ما


نشانی: تهران، خیابان انقلاب، روبروی خیابان بهار، طبقه ۴، واحد ۱۶

تلفن: ۷۷۶۲۶۳۱۲ (۰۲۱)

پست الکترونیک: info@ferdowsidrive.com

 

© ۱۴۰۳ کلیه حقوق برای آموزشگاه رانندگی فردوسی محفوظ است.

هرگونه کپی برداری از مطالب و محتوای این وب‌‌سایت بدون مجوز کتبی نقض قانون حمایت از تولیدکنندگان محتوای اینترنتی می‌‌باشد و تحت پیگیرد قانونی قرار خواهد گرفت.

طراحی و توسعه: گروه ریزسامانه‌‌های نمادیس| پایگاه آموزش مجازی رانندگی| عضو طرح سامانه مدیریت هوشمند آموزشگاه رانندگی